דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת ההפצה הישראלית דיפלומט התקינה סביבת גיבוי מבוססת פתרון Symantec NetBackup 

מאת    [ 09/12/2012 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 1685 פעמים ]



חברת ההפצה  דיפלומט התקינה סביבת גיבוי חדשה, המבוססת על פיתרון NetBackup מבית סימנטק. פרויקט ההטמעה בוצע בהצלחה על ידי חברת מלם תים, הנמנית על השותפות המובילות של סימנטק בישראל.

סימנטק ומלם תים זכו במכרז, בו התמודדו גם EMC, ו-HP.

המערכת של סימנטק סייעה להקטין את נפח הנתונים המאוחסנים ב-90% ולהגביר את קצב הגיבוי פי שלושה

  דיפלומט הנה מהחברות המובילות בארץ בתחום ההפצה של מוצרי מזון וצריכה, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.

כחברה התלויה במידע,  הגישה למידע הייתה אחד הזרזים של דיפלומט להתקנת סביבת הגיבוי החדשה. זאת נוכח הגידול בנתונים בחברה, בשיעור של כ-30% מדי חודש.

 

פתרון NetBackup, אשר הוטמע בלב הסביבה הדו שכבתית של דיפלומט, כולל רשת אחסון ייעודית (Storage Area Network – SAN) וגיבוי מידע רשתי (Network Attached Storage – NAS), לאספקת שמירת נתונים מתואמת, ארכוב, ותהליך תפוגת נתונים.

 

פתרון NetBackup משכפל נתונים דיפרנציאליים על בסיס יומי מתוך מערכות קריטיות – כולל SAP - למרכז הנתונים השני של החברה הממוקם בסמוך למאגר הנתונים העיקרי. בנוסף, פונקציונאליות דה-דופליקציה, טכנולוגיה למניעת כפילויות מידע, שהוטמעה אף היא, הביאה להקטנת נפח הנתונים המאוחסנים בכ-90%, וסייעה ל-NetBackup לענות גם על האתגר של ביצועים משופרים. כך, גיבויים שבעבר נמשכו עד 72 שעות, מושלמים עכשיו בתוך כ-14 שעות.

 

חברת ההפצה דיפלומט מסתייעת בפתרונות סימנטק גם לניהול גיבויים ולהגנה על נקודות קצה. אנשי החברה  משתמשים בפתרון Symantec  OpsCenter console לניטור ודיווח על סביבת הגנת הנתונים, כולל התראות ודיווח על שיעורי הצלחת הגיבויים. כן הם משתמשים בפתרון Symantec Protection Suite, מערך  משולב של טכנולוגיות אבטחה חיוניות המיועד לנקודות קצה, וכולל אבטחת נקודות קצה, אבטחת הודעות, אבטחת אינטרנט, ובעתיד גם התאוששות מערכתית.

 

לדברי דן שיסמן, מנהל תחום תשתיות ואבטחת מידע בחברת דיפלומט: "שיפור יכולות הגיבוי והתאוששות מאסון היה בין המטרות העיקריות שלנו בפרויקט הגיבוי. מלבד הדרישה לעמוד במדיניות ההגנה על המידע בסביבה המורכבת נדרש היה לצמצם את משך הגיבויים כדי למנוע השפעתם על ביצועי הטכנולוגיות התומכות בתהליכים העסקיים של הארגון. כל זאת התאפשר הודות לשימוש במגוון טכנולוגיות הגיבוי של סימנטק. פתרון הדה-דופליקציה למשל מיעל את תהליכי הגיבוי, משפר ביצועים ומאפשר לנו לצמצם באופן ניכר את משך הגיבוי וכמות המידע המאוחסן בתהליך הגיבוי לדיסק. החלטנו לבחור בסימנטק בהתבסס על ביצועי הטכנולוגיות המשולבות שלה, קלות  השימוש, והמיצוב הגבוה  של החברה אצל אנליסטים כמו גרטנר. סימנטק אפשרה לנו גם עצמאות בפלטפורמה, את היכולת להגן על כל מערכות ההפעלה ובכל פלטפורמה, וכן תמיכה מתמשכת ממדרגה ראשונה באמצעות חברת מלם תים."

 

 

לדברי מיטל פתאל, מנהלת לקוח בסימנטק: "חברת דיפלומט זקוקה לגישה סביב השעון למידע חשוב בשרשרת האספקה ולנתונים תפעוליים קריטיים, על מנת שמנגנון ההפצה של החברה יפעל באופן רציף 24/7, וכן שהמידע יהיה מאובטח וזמין בכל מקום ובכל זמן. לצורך כך, דיפלומט אימצה גישה עם מודעות לעלות (Cost-Conscious) לאבטחת מידע, המשכיות עסקית והתאוששות מאסון, גישה אשר מאזנת עלות מול רווח.  בנקודה זו נכנסנו לתמונה, ויחד עם שותפתנו מלם תים, תכננו ופיתחנו מערכת גיבוי, אחזור, אבטחה והגנת נתונים בזמינות גבוהה, אשר מאבטחת את כל התחומים בדיפלומט, החל ממערכת ה-SAP של החברה ומסדי הנתונים לניהול  משאבים ארגוניים (ERP), עד לתעבורת דואר אלקטרוני ומסמכים."

 

לדברי מוטי ברק, מנהל המכירות ללקוח במלם תים: "חברת דיפלומט הינה לקוח חשוב של קבוצת מלם תים בתחומים רבים מזה למעלה מ-7 שנים. סביבת הגיבוי המרכזית של דיפלומט חייבת לאפשר שמירה על הנתונים למשך שנים רבות, על פי תקינה בינלאומית תוך אפשרות לגבות את נתוני המידע ההולכים וגדלים כל העת בקצב מהיר, תוך עמידה בחלון גיבוי קבוע ויכולת לאחזר אותם במהירות וביעילות. כאן, הפתרון הכולל שהוגש ללקוח יחד עם חברת סימנטק – ענה על כל הצרכים האלה: נכון לעכשיו ונכון גם לעתיד.אנו מאד שמחים על הצטרפותה של חברת דיפלומט לעשרות הלקוחות הרבים שלנו בישראל,   ההולכים וגדלים כל העת, בתחומי סביבת גיבוי , אחזור והגנה על הנתונים של NBU והמוצרים הנלווים אליה, מתוצרת סימנטק.

 

*****

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין בכתובת:  www.symantec.com.

יניב כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב